profimagazin

Technika

Krone Legek

  2000-ben kerültek le a szerelőszalagról az első Krone Big X magajáró szecskázók. A Big X V8 tí­pus 605 LE-s motorral készült, a Big XV12 pedig 780 LE-s volt. Akkoriban ez utóbbi volt a legnagyobb teljesí­tményű motorral szerelt magajáró szecskázó a világon. 2005-ben mutat

 

2000-ben kerültek le a szerelőszalagról az első Krone Big X magajáró szecskázók. A Big X V8 tí­pus 605 LE-s motorral készült, a Big XV12 pedig 780 LE-s volt. Akkoriban ez utóbbi volt a legnagyobb teljesí­tményű motorral szerelt magajáró szecskázó a világon. 2005-ben mutatta be a Krone az első 1000 LE-s Big X1000-es szecskázóját, amelyet két motor hajtott meg, de kisebb hozamok és betakarí­tási teljesí­tmények mellett egy motorral is üzemeltethető volt.

A jelenleg gyártott magajáró Krone Big X szecskázók két szériában készülnek. Az MTU motorokkal szerelt sorozatot a Big X 480; Big X 530; a Big X 580 és a Big X 630 modellek a MAN motorokkal szerelt sorozatot pedig a Big X 600; Big X 700; Big X 770; Big X 850 és Big X 1100 modellek alkotják, amelyek névleges motorteljesí­tménye 460 és 1078 LE között változik. Ehhez fejlesztette ki a Krone a 14 sort átfogó, sorfüggetlen, egyedülálló rövidasztalos Easy Collect silókukorica-betakarí­tó adapterét, amelyet azóta sem sikerült a konkurenciának überelni. Az elmúlt 17 évben a Krone szecskázókba beépí­tett motorok teljesí­tménye meghaladja a 2 millió LE-t. Az eddig eladott netzhálós kötözésű Krone hengeres nagybálázók 400.000 tekercs Krone Excellent kötöző netzhálót használtak fel a munkájuk során. Ezek teljes hossza 1.275.000 km, amely 32-szer körbe érné a Földet. Évente a Krone hengeres bálázók által elhasznált netz kötözőhálók pedig mintegy háromszor lennének képesek körbetekerni bolygónkat.

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés
Hirdetés