Hírek

Rengeteg sört fogyasztottak az európaiak a járvány utáni időszakban

A vártnál erősebb eladási számokat produkált a Heineken az idei első negyedévben, ami azt bizonyítja, hogy az európaiak lendületesen csaptak le a sörökre, ahogy a koronavírus-járvány után újranyitottak a bárok és az éttermek.

A megnövekedett fogyasztás eredményeként a Heineken továbbra is tartja a 2022-es évre kitűzött pénzügyi céljait – írj a Reuters.

Fotó: pixabay.com

Éves alapon a cég söreladásai 5,2 százalékkal emelkedetek, meghaladva az elemzők által várt 3,5 százalékos növekedést. Európában viszont a világ második legnagyobb sörgyártója 11,5 százalékos bővülést produkált, a bárokban és éttermekben mért értékesítései pedig közel megháromszorozódtak.

Szerdai közleményében a vállalat jelezte, az orosz-ukrán háború és a nyersanyagpiaci folyamatok jelentős bizonytalanságokat okoznak, és a növekvő globális inflációs nyomás is visszafoghatja a fogyasztást. A cég ezzel együtt is szerény, de stabil profitnövekedésre számít 2022-ben.

agrotrend.hu / Origo

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés
Hirdetés