Hírek

A Nuseed stratégiai lépést tesz Európa felé

A Nuseed, a Nufarm Limited 100%-os leányvállalata 2011. október 26-án bejelentette, hogy megvásárolta a szerbiai székhelyű Super Seeds vállalat napraforgó csíraplazma eszközeit.


A Super Seeds elit olajipari és étkezési napraforgó hibridek termesztésével foglalkozik. A Nuseed Serbia által bonyolított eszközvásárlást a közelmúltban hajtották végre. A tranzakció részleteit nem hozták nyilvánosságra.

A Nuseed vezérigazgatója, Brent Zacharias elmondta, hogy az akvizíció fontos stratégiai lépést jelent a vállalat számára a jelentős európai napraforgó piacokra történő belépéshez.

„A Super Seeds készleteinek és embereinek átvétele olyan termékeket biztosít vállalatunk számára, amelyek már rendelkeznek azokkal a minőségi, betegség- és gyomirtószer-tűrő képességekkel, amelyek szükségesek a nagy európai piacokon történő versenyzéshez”- mondta.

„A Nuseed azonnal széleskörű termékfejlesztésbe és kereskedelmi tevékenységbe fog kezdeni egy olyan rendkívül versenyképes csatorna használatával, amely évente 1.000 új kelet-európai teszt hibridet vizsgál meg.”

A Super Seeds saját csíraplazmáját Dragan Skoric professzor fejlesztette ki, aki a múltja alapján a világ egyik legsikeresebb napraforgó termesztőjének számít. Skoric professzor együtt fog működni a Nuseeddel a fejlesztési programban.

Brent Zacharias szerint a Super Seeds eszközei jól kiegészítik a Nuseed már meglévő ausztrál, argentin, amerikai, valamint kínai napraforgó-termesztési és -tesztelési kapacitásait.

 

A Nuseed vetőmagokkal és növényi tulajdonságokkal foglalkozó globális vállalat, amely az élelmiszerek és a takarmány értékének javítására összpontosít a vetőmag technológián keresztül. A vállalat saját repce-, napraforgó- és ciroktermékeket fejleszt, amelyeket több mint 25 országban forgalmaz. 


A Nufarm Ltd. egy ausztráliai székhelyű növényvédőszer-gyártó vállalat. 1957-es megalapítása óta piacvezetővé vált Ausztráliában, harmadik Ázsiában, de Európában és a többi kontinensen is jelentős tényezője a növényvédő szerek piacának. Ezen belül a globális gyomirtószer-piac ötödik legnagyobb szereplője. Ennek egyik oka, hogy az anyacég 2008-ban megvásárolta az angliai AH Marks nevű céget, és az akvizícióval piacvezetővé vált a fenoxi-herbicidek piacán. A glifozát hatóanyag-tartalmú termékek gyártóinak sorában a második, és jelentős pozíciót vívott ki magának a réztartalmú szerek piacán is.


További információk:

Danielle Moore
Globális Kommunikációs Igazgató
Telefon:  +61 3 9282 1477
E-mail: danielle.moore@au.nuseed.com

 

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés