profimagazin

Technika

Profi gyorsteszt az európaivá vált japánról

  A Kubota traktorgyártó 2016 novemberében Olaszországban, az Eima Nemzetközi Mezőgazdasági Gépkiállí­táson mutatta be az M5001 új sorozatát. A gyártás áprilisban kezdődött, ám előtte holland kollégánknak lehetősége volt egy nullszériás traktort kipróbálni. A k

 

A Kubota traktorgyártó 2016 novemberében Olaszországban, az Eima Nemzetközi Mezőgazdasági Gépkiállí­táson mutatta be az M5001 új sorozatát. A gyártás áprilisban kezdődött, ám előtte holland kollégánknak lehetősége volt egy nullszériás traktort kipróbálni.

A következőket állapí­totta meg: a japán traktorflotta európaivá tétele megkezdődött. Az új M5001 modell fejlesztése során a korábbiakhoz képest jobban jobban figyeltek az európai vásárlók igényeire. Így például Orlandi helyett Scharmüller vonófejeket épí­tettek be. A TLT-fordulatszámot most már nem hátul, hanem a vezetőfülkében lehet váltani. A kipufogó a régi M9960-as modellnél még a motorháztető közepén helyezkedett el, most már kecsesen a vezetőfülke jobb oldali oszlopa mellett húzódik. A jó kilátást a vezetőfülke négy keskeny oszlopa, a magasba nyúló szélvédő, és az üvegtető teszi teljessé.

Fotó: kubota-traktorok.hu

 

Érdekelnek a további részletek? Minden megtalálható a Profi magazin legfrissebb számában! Interjút is olvashatsz a Kubota magyarországi forgalmazójával.

A Profi magazin előfizetése ITT!

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés