A magyarországi tejpiacon viszonylag stabilak maradtak az ár- és piaci viszonyok a koronavírus alatt, de azért, hogy ez így is maradjon, etikai ajánlást adott ki a...
Idén is meghirdette kenyérversenyét a Magyar Pékszövetség, melynek első zsűrizése tegnap délután zajlott. Két kategóriában, Szent István-napi kenyér és az Innovatív kenyér címért versenyeznek a magyar...
Az ország határain belül működő élelmiszer-előállítókra, vagyis a biztonságos hazai termelésre még nagyobb szükség van a koronavírus utáni világban a Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetsége (Tojásszövetség)...
Egy uniós felmérése szerint a legtöbb fogyasztó nyitott a fenntarthatóbb módon előállított táplálék iránt, de akadályokkal is találkoznak. Az új fehérjeforrások közül a növényi alapúak szóba...
Május közepén már megállt a húsár csökkenése. Az élő sertés ára a járvány alatt elérte mélypontját, az átlagosan 400 forintos kilónként árat, de már ismét kúszik...
A mélyen gyökerező, évelő gyomnövények ellen a nyári tarlókezelés adja a leghatásosabb védekezést.
Egyszemélyes salátát dobott piacra az Eisberg. „Az én salátám” feliratú, 80 g-os csomagok már kaphatók a cég partnereinek üzleteiben.
Bár májusban csökkenni kezdett az élősertés ára, és a boltokban egyre növekvő árakkal szembesülnek a fogyasztók, mégsem a húsipar profitál a folyamatból.
A fenntarthatósággal kapcsolatos információk egyértelmű és sikeres fogyasztói kommunikációja elengedhetetlen a csomagolás-fejlesztések sikere szempontjából. Az Innova Market Insights piackutató szerint 2020-ban ez egy kulcsfontosságú trendnek tekinthető.
Árpa alapú tejalternatívát árul az USA-ban egy Take Two Foods nevű cég.