Az általános sajtfogyasztást ösztönző, edukatív kampány kidolgozását megelőzően – a téma átfogó megismerése érdekében – a Terméktanács megbízásából az Inspira Research Kft. végzett piackutatást 2024 nyarán....
Eljött az ideje a hazai tejipar fejlesztésének, olyan beruházásokra van szükség, amelyek javítják a hatékonyságot és növelik az ágazat szereplőinek versenyképességét. A cél a hazai piac...
A hazai tejágazat jövőbeni fejlődése és az innovatív beruházások elősegítése érdekében megújította együttműködési megállapodását a K&H Bank és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács – közölték...
2019-ben a Rögös túrót, mint hagyományos különleges élelmiszert elismerte és felvette nyilvántartásába az Európai Unió. A Tej Terméktanács a Rögös túró, mint „Hagyományos Különleges Termék” ismertségének...
A Tej Terméktanács nagyon bízik a pozitív változásban, de az elmúlt két év hatalmas inflációs hulláma szinte maga alá temette a hagyományos, különleges terméket. Felmérték a...
Fontos megismertetni a felnövekvő generációval a tej minden élettani hatását – mondta Nagy István agrárminiszter pénteken a Tej Terméktanács tejtermékeket népszerűsítő iskolai edukációs programján a Győri...
Nincsenek könnyű helyzetben a hazai tejtermeléssel és feldolgozással foglakozó vállalkozások. Miközben a tej felvásárlási ára folyamatosan csökken, a magas infláció miatt csökken a kereslet a...
Július közepén tette közzé végleges jelentését a tejtermékek piacán végzett gyorsított ágazati vizsgálatáról a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A januárban indított vizsgálat eredményéről készített tervezetet április 20-án...
A magyar termelőknek kedvez a vásárlók tudatossága, ezt azonban szemléletformáló kampányokkal, védjegyekkel erősíteni kell. Fontos tudni, hogy ha “magyar terméket választunk, akkor garantáltan minőséget, biztonságot, frissességet...