A Tej Terméktanács közösségi marketing alapjának finanszírozásából országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. A július végéig...
2024-ben kilenc országban, csaknem hetven magyar borászattal együttműködve népszerűsítette a Miniszterelnökség nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossága a magyar borokat, a legfontosabb nemzetközi eseményeken hazánk csaknem ötezer palack...
Az év vége, és ezzel együtt az új év eleje mindig kiváló alkalom arra, hogy megálljunk egy pillanatra, átgondoljuk az elmúlt évet, és terveinket a következő...
A gazdaságátadás előkészítése során felmerülő jogi kérdések jelentőségére való tekintettel az alábbiakban közreadjuk a Dr. Mikó András Ügyvédi Iroda által...
A szakmai szervezetek és kutatási hálózatok munkája elengedhetetlenül fontos a versenyképes és fenntartható agrárium megteremtéséhez, ezért az agrártárca további két...
A tavalyi súlyos aszályhelyzet miatt az Agrárminisztérium új támogatással segíti a kisebb, gazdasági szempontból kiszolgáltatottabb kukoricatermelőket. A támogatási kérelmet 2025....
A foglalkoztatásért felelős ellenőrző hatóság lefolytatta az előre eltervezett célvizsgálatát, ezúttal az alábbi témakörökre fókuszálva: a foglalkoztatási jogviszonyok rendezettsége, különös...
Copyright © 2023-2024. agrotrend.hu | Minden jog fenntartva!
Készítette: koikaam