Élelmiszergazdaság

Új termékcsaládokkal bővíti palettáját az Alföldi Tej

 

Éves szinten közel 270 millió liter tej, mintegy 130 termék: számokban is kifejezhető, mennyire meghatározó szereplője a magyar tejiparnak az idén 20. születésnapját ünneplő Alföldi Tej Kft. A Coop Rally székesfehérvári házigazdája ráadásul a szép évforduló alkalmából több új termékcsaláddal is bővítette portfolióját. 

Minőségi magyar termékek és hazai termelés: két olyan érték, amely mind az Alföldi Tej, mind a Coop Rally számára kiemelt fontossággal bír. Nem véletlen, hogy a székesfehérvári üzem idén is egyike a verseny házigazdáinak.

Fotó: atej.hu

Az Alföldi Tej Kft. ugyanis szövetkezeti konstrukcióban, 65 magyar tulajdonos, jellemzően állattenyésztő és mezőgazdasági mérnök szakember birtokában van. A cég a Fejér vármegyei székhely mellett debreceni üzemében összesen több mint 700 alkalmazottnak biztosít munkalehetőséget.

Székesfehérvári üzemben készítik az UHT, ESL és ízesített tejeket, valamint a poharas termékeket, így a kefirt, a tejfölt és a joghurtokat.

Debrecenben készül a hagyományos rögös túró és a magyar vásárlók körében népszerű trappista sajt.

Az Alföldi Tej legnépszerűbb márkái, a Magyar Tej és a Riska a vezető tejipari termékek között találhatók és szinte minden kiskereskedelmi egységben elérhetők. A cég idén ráadásul új termékekkel is kedveskedik vásárlóinak.

„Ez a kerek évforduló egy jó alkalom, hogy valami újat alkossunk. Bízunk benne, hogy vásárlóink éppen úgy szeretni fogják új termékeinket, mint a régi, már jól bevált ízeket” – emelte ki Hang Csaba, az Alföldi Tej értékesítési igazgatója.

Fotó: atej.hu

A 100%-ban magyar gazdák által termelt tejből előállított Magyar Tej termékcsalád túródesszerttel bővült, amely négy ízben érhető el a túró és az édes ízek kedvelői számára.

A Pure Milk termékcsalád az egészségtudatos- és minőségi táplálkozás alapelveit veszi alapul.

A klasszikus alapcsalád, csökkentett cukortartalommal és hozzáadott édesítőszer nélkül érhető el.  A Pure Milk+ termékek egyedülállóak a hazai piacon, hiszen a mangó-maracuja és az ananász ízű termékek innovatív módon 10.000 mg kollagént tartalmaznak.

A Mesés termékek a gyermekek számára jelentenek tápláló finomságot és annak érdekében alkották meg, hogy a legkisebbek is előszeretettel fogyasszanak tejterméket.

Ehhez segítségül hívták a csomagoláson megjelenő, méltán népszerű „Kuflik” mesék hőseit is.

Mivel a gyerekek esetében ez különlegesen fontos, vitaminokkal és ásványi anyagokkal kínálják ezeket a gyerekbarát termékeket.

agrotrend.hu/Alföldi Tej

 

 

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
Szakmai partner
Nyakas Farm
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés