Hazánkban az éves csapadékösszeg mennyisége folyamatosan csökken – az elmúlt 100 évben a változás 20 mm körüli értéket mutat. A hosszú távú átlagos csapadékösszeg ugyan 600...
„Nyúl-j bele” országos kampány indul a hazai nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésére – jelentette be Ondré Péter az Agrármarketing Centrum ügyvezetője. Az Agrármarketing Centrum tájékoztatása szerint az eseményen részt vett még...
Az agrártárca számára továbbra is fontos célkitűzés az osztatlan közös földtulajdon felszámolásának gyorsítása, amivel a magyar birtokpolitika több mint harminc éves adósságát kívánja orvosolni. Ezzel tovább...
Az állattenyésztési élelmiszerláncban tevékenykedő, hasonló gondolkodású uniós partnerekből álló ”Európai Állattenyésztés Hangja” elnevezésű csoport által megjelentetett, a Dublini Nyilatkozatot aláíró nemzetközi szakértőkkel készített interjúk anyagainak felhasználásával...
Lezárult a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány, amelynek hatására legalább 20 százalékkal nőtt a halak és haltermékek iránti fogyasztói kereslet az országban 2015-höz képest – közölte...
A kajszi piaci helyzete jó, a hazánkban jó minőségben megtermett kajszi szinte korlátlanul értékesíthető itthon és külföldön is – szögezte le cikkében a NAK. A Nemzeti...
A mezőgazdasági munkák legnagyobb ellensége az idő. Amennyiben az adott munkaművelet nem fejeződik be időben, akkor a termény egy része tönkremehet, ez pedig jelentős többletterhet okoz....
Az utóbbi hetek árzuhanása tovább folytatódik a sógoroknál a vöröshagyma nagybani piacán – írta cikkében a FruitVeb. A vöröshagyma értékesítése az előző hetek trendjének megfelelően folytatódik...
Az Agrármarketing Centrum sajtótájékoztatóján a baromfi ágazat aktuális helyzetéről, a baromfi termékek fogyasztásának előnyeiről és az idei kampány részleteiről beszéltek a szervezők. Tarpataki Tamás, az agrárpiacért...
Idén nem ismétlődött meg a 2019-es helyzet, amikor a júliusban kedvezőtlenebbre forduló időjárás miatt a szokásos csökkenés helyett emelkedni kezdett a zöldbab nagybani piaci ára, a...