Állattenyésztés

Az UBM Feed Zrt. kereskedelmi tevékenysége

Az UBM cégcsoport tevékenységének a motorja a kereskedelem, amely a termény- és takarmánykereskedelemben egyaránt biztosítja az árbevételt és a fedezetet. Az UBM Feed üzletág partnereink részére több mint 500 féle terméket értékesít, amelyek alapvetően.

  • keveréktakarmányok;

  • premixek, előkeverékek;

  • általunk gyártott, takarmányozási alapanyagok, mint a Soypreme, full-fat szójadara;

  • általunk beszerzett és értékesített alapanyagok.

Az UBM termékek megfelelő, szakszerű felhasználása, amelyhez teljeskörű szakmai támogatást nyújtunk, a haszonállat takarmányozás során biztosítja a legjobb teljesítményt, hasznosulást.

A takarmánypiacon természetesen nem egyedüli szereplők vagyunk, számos, nem ritkán, multinacionális háttérrel rendelkező versenytársunk mellett kell érvényesülnünk a fenti termékek és a termékek mellé adott szolgáltatások értékesítése során.

Vannak olyan versenytársak, akik alapvetően ár alapon értékesítenek és olyanok is, akik a gazdasági haszonállatok takarmányozása során kiemelten a táplálóanyag-szükségletek biztosítását helyezik előtérbe, és ennek megfelelően takarmányoznak és értékesítik a termékeiket. Az UBM azt a takarmányozási megoldást célozza meg termékeivel, szaktanácsadásával, amellyel a partnerei, várhatóan a legnagyobb, fenntartható fedezet mellett tudják a tevékenységüket végezni.

Ez alapvetően szerintünk két okból is helyes megközelítésnek tűnik:

  • ahol a legnagyobb a partner fedezete, ma már megkövetelt fenntartható termeléssel, minden valószínűség szerint ott a legerősebb a partner ragaszkodása az általunk javasolt takarmányozási programhoz, illetve;

  • ahol a legnagyobb a partner fedezete, ott keletkezik a legnagyobb lehetőség arra is, hogy az UBM a saját fedezetét az értékesített termékeken keresztül realizálni tudja.

A fenti megállapítások, bár általánosságnak tűnnek, rendkívül fontosak, hogy az UBM takarmány üzletág stratégiáját ennek megfelelően alakítsuk. A céljainkat alapvetően három, fő fókuszpont mentén tudjuk megvalósítani a gyakorlatban:

  • az értékesített mennyiséget növeljük;

  • az eladott mennyiségen képzett fedezet növeljük;

  • ezek elérése a lehető legalacsonyabb költségek mellett.

Az UBM takarmány üzletága, amint a cégcsoport is akkor tud hosszú távon, fenntartható módon, a fenti célok megvalósításával eredményesen működni, ha minden munkatársunk, a saját munkájában a fenti célokhoz minél teljesebben hozzájárul.

Persze az üzletág eredményessége nem kizárólag az értékesítésen és a fedezeten múlik, hiszen a kiélezett piaci versenyben csak megfelelő önköltségű termékek adhatók el, megfelelő nyereséggel, ezért a szervezet minden részlegének piacorientáltan kell működnie! Ezért is fontos, hogy a teljes szervezet kereskedelem orientált legyen, hiszen minden tevékenységünk célja a kereskedelmi, értékesítési céljaink megvalósítása; így válik értékké az az UBM csapatmunka!

Ezért az UBM minden dolgozójának, vezetőjének kötelessége, a kereskedelemben dolgozó munkatársaknak kiemelten is, hogy minden feladatunk végrehajtása során szem előtt tartsuk ezen céljaink elérését. Mivel a kereskedelem hatékony munkavégzése, a partnereinkkel való együttműködés igen fontos, ezért meg kell küzdenünk a legkorlátozottabban rendelkezésre álló erőforrásért, az időért, amit az elvégzendő feladatainkra rá tudunk fordítani.

Ehhez az is szükséges, hogy a kereskedelmi és egyéb munkafolyamatainkat egyszerűsítsük, az elérhető és szükséges infokommunikációs eszközökkel és adatokkal támogatva, hogy az a lehető legkevesebb lépéssel, interakcióval járjon. Ez létfontosságú, hiszen naponta döbbenetes mennyiségű adat ér el bennünket, aminek a helyes értelmezése és feldolgozása szintén jelentős időszükséglettel jár. Ez az információdömping folyamatosan növekszik, ezért kiemelten fontos, hogy a döntésekhez, cselekvéshez szükséges adatok, a lehető legegyszerűbb formában eljussanak azokhoz, akik azzal dolgozni fognak.

Ahogy a felvetett gondolatokból is talán jól látszik, folyamatosan szükséges magunkat és a szervezetet is fejleszteni, hogy eredményesen, fenntartható módon működjünk és elérjük azokat a célokat, amelyeket a tulajdonosok egyetértő támogatásával elvárunk magunktól.

Fülöp Péter
kereskedelmi igazgató
UBM Feed Zrt.

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Szakmai partner
Nyakas Farm
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés