Gépesítés

Technika

Új logót kap a Massey Ferguson

Az ikonikus tripla háromszöges logó új külsőt kap a márka fennállásának 175. évfordulójára, illetve 2022-ben teljesen új
‘Born to Farm’ márkaidentitás is érkezik.

A Massey Ferguson, az AGCO világmárkája (NYSE:AGCO) örömmel jelenti be, hogy frissíti a tripla háromszöges ikonikus logójának a megjelenését, illetve vadonatúj márkaidentitást is bevezet 2022-ben ‘Born to Farm’ néven a cégalapítás 175. évfordulójának a méltó megünneplésére.

“A Massey Ferguson élenjáró és megbízható gépeket gyárt az egész világ számára immár 175 éve. Kevés márka mondhatja el magáról, hogy ilyen régóta hatást tud gyakorolni a mezőgazdaság fejlődésére. A Massey Ferguson ténylegesen ’Born to Farm’, tehát gazdálkodásra született”– nyilatkozza Eric Hansotia, az AGCO Corporation elnök vezérigazgatója.

Luis Felli, a Massey Ferguson rangidős alelnöke és általános igazgatója szerint: “a Massey Ferguson ezekben az években átalakuláson esik át: egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnénk válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára. Ezzel pedig profitot termelővé és fenntarthatóbbá tesszük vállalkozásaikat. Ez a mindenhol megjelenő farmer-first (elsők a Gazdálkodók) vízió lehetővé teszi, hogy Vásárlóink valós időben tapasztalhassák meg egy ilyen történelmi márka egyedi és világméretű átalakulását. A márkánk részére egy tökéletesen összehangolt, a teljes bolygón jelenlévő szervezet áll rendelkezésre, így teljesen természetesnek tűnt, hogy ebben a történelmi átalakulási folyamatban vezessük be az új logónkat is”.

“2022 lesz AZ ÉVE a Massey Ferguson új globális márkájának” – egészíti ki az elhangzottakat Francesco Murro, a Massey Ferguson globális marketing alelnöke & partnerségi vezetője.

“Az MF NEXT Concept 2019-es Agritechnika-n való bemutatása óta gondolkozunk egy új logón. Az MF új korszakának a kezdete az MF 8S leleplezése volt 2020 júliusában, amit számos új termék bevezetése követett az előző 18 hónapban, többek között a 2021 szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény is. A november egy emlékezetes hónap a márka számára, ugyanis 63 évvel ezelőtt is ilyenkor jelentették be elődeink a jelenlegi márka megalakulását és ikonikus logóját is. 2022-ben fogjuk ünnepelni a 175. évfordulóját annak, hogy Daniel Massey megalapította első mezőgazdasági javítóműhelyét és úgy éreztük, hogy ez tökéletes alkalom a logónk felfrissítésére, illetve egy új szlogen bevezetésére.”

A Massey Ferguson tripla háromszöges logója – a legjobban felismerhető márkajelzés 1958 óta

“A tripla háromszög egy nagyon erős ikon, ami már 1958 óta magával kíséri a Massey Fergusont. Az újratervezett logónk az erős márkatörténelem és a friss értékek egyvelege. A háromszögek fedik egymást, ami a gyártó, a Gazdálkodók és a kereskedők között fennálló kölcsönös, előnyös és hosszan fenntartható bizalom és kapcsolódás kifejeződése” – értékeli a formatervet Francesco Murro.

“Globális Massey Ferguson csapatként együtt dolgozva, célunk hogy a mezőgazdasági munkákat egyszerűbbé, profit termelőbbé és fenntarthatóbbá tegyük az egész világon” – értékel Alfredo Jobke, a Massey Ferguson globális marketing vezetője. Ezt az új könnyen áttekinthető logóverziót arra kívánjuk használni, hogy még jobban a márkához hívjuk az agráriumban dolgozókat – jobban mint eddig bármikor – annak érdekében, hogy Born to Farm (Gazdálkodásra termett) Massey Ferguson családot alkossunk.

“Megragadtuk a lehetőséget, hogy visszatérjünk egy letisztult megjelenéshez, ami a mai kornak a legjobban megfelel, mialatt élettel is megtöltöttük a formát azáltal, hogy a három háromszög metszi egymást, vizuálisan egy egységet alkotva. Maga a forma egyszerű, masszív és könnyen érthető, és egyfajta állandó mozgást is kifejez. A letisztult kivitelezés a mai digitális világunk velejárója. Így a logó tökéletesen megfelel annak az elvárásnak, hogy weboldalakon, okostelefonon, tableten, applikációkon és bármilyen okos eszközön, még akár a gépek saját belső digitális termináljain is szépen jelenjen meg”.

“A 2021 szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény volt a logó által megfogalmazott értékek, illetve a Born to Farm (Gazdálkodásra született) szlogenünk első mérföldköve. A kiváló visszajelzések, amiket kaptunk a rendezvény alatt, teljesen meggyőztek minket, hogy az üzenet átért. Az új szlogen a mi egyedi márkaértékeinket közvetíti és nemcsak a Massey Fergusont különbözteti meg a piacon, hanem a célcsoportunkat is tisztán megjelöli.” – fejezi be gondolatait Francesco Murro.

Az új Globális Massey Ferguson márkaidentitás 2022-es bemutatása

Az új logót fokozatosan és gyorsan fogjuk elkezdeni alkalmazni világszerte, először a digitális megjelenéseinkben használva minden elkövetkező marketing kampányban. Az új logó bevezetésének a 175. évforduló ünneplése fog lendületet adni, amit 2022 januárjában kezdünk meg.

A Massey Ferguson logó és a friss szlogen kivételes lehetőséget teremtenek számunkra, hogy újraértékeljük márkánk fő üzeneteit annak érdekében, hogy a farmer first (elsők a Gazdák) víziónkra és az élenjáró, megbízható ,elérhető és fenntartható kulcsszavakra tudjunk fókuszálni. A nagyközönség az új márkaidentitási elemeket 2022 első negyedév végén láthatja majd először a helyi rendezvényeken.

Lépésről lépésre fogjuk gyártóegységeinkben, kihelyezett irodáinkban és Partnereinknél az új identitás bevezetését elkezdeni, csakúgy mint a Massey Ferguson márkakereskedői hálózatban, már a 2022-es év elejétől elkezdve.

agrotrend.hu / Massey Ferguson

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Szakmai partner
Nyakas Farm
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés