Egyszemélyes salátát dobott piacra az Eisberg. „Az én salátám” feliratú, 80 g-os csomagok már kaphatók a cég partnereinek üzleteiben.
Bár májusban csökkenni kezdett az élősertés ára, és a boltokban egyre növekvő árakkal szembesülnek a fogyasztók, mégsem a húsipar profitál a folyamatból.
A fenntarthatósággal kapcsolatos információk egyértelmű és sikeres fogyasztói kommunikációja elengedhetetlen a csomagolás-fejlesztések sikere szempontjából. Az Innova Market Insights piackutató szerint 2020-ban ez egy kulcsfontosságú trendnek tekinthető.
Árpa alapú tejalternatívát árul az USA-ban egy Take Two Foods nevű cég.
Egy fővárosi, egyebek mellett élelmiszert is árusító üzlet ellenőrzése során számos, jogellenesen meghosszabbított minőségmegőrzési idejű, ezért hamisítottnak minősülő élelmiszert vontak ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági...
A járványügyi veszélyhelyzetben felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege, valamint előtérbe kerültek az otthoni sütés-főzéshez szükséges termékek - állapította meg a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) pénteken...
Áprilisban is folytatódott a magyar mezőgazdasági termelői árak két számjegyű emelkedése éves összevetésben. A járvány okozta logisztikai nehézségek miatt megugró belföldi kereslet mellett főként az ipari...
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) elindította oktatási honlapját az Élelmiszerbiztonsági Világnap alkalmából. A nebihoktatas.hu egy olyan platform, ahol a hivatal összegyűjtötte élelmiszerbiztonsági és fenntartható élelmiszerfogyasztás témájú,...
Az élelmiszergyártás új korszakába lépett a Pápai Hús Kft. A különösen a sonkáiról híres cég kizárólag növényi alapanyagokból álló vegán terméket fejlesztett ki. A Pápai Ízek...
Cseh Balázzsal a hazánkban 15 éve működő egyesületről, és az élelmiszerfelesleg jótékony célra történő eljuttatásáról beszélgettünk.