A soros belga EU-elnökség égisze alatt 2024. március 5–7. között Brüsszelben került sor a „FOOD 2030 Networks Conference on Transformative Food System Innovation” konferencia megszervezésére a Cleverfood...
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN TÖBB VAN címmel futó kampánysorozatának márciusi állomása a METRO Nagykereskedelemmel közös promóciós együttműködés. Ennek részeként egy...
Nem jelölt allergén (szója) jelenléte miatt a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. visszahívta és a forgalomból is kivonta a SPAR VEGGIE snidlinges szendvicsfeltétet – közölte a Nemzeti...
Változatlanul a csokinyúl és a csokitojás a húsvéti édességpiac slágertermékei, a gyártók emellett az ünnepi időszakban is számos innovatív termékkel készülnek az ünnepi időszakra. A Nemzeti...
A nemzeti park igazgatóságok feladatellátása mára igen sokrétű, messze túlmutat a védett fajok, az élőhelyek megőrzésén – mondta el a Bükki Csillagda megnyitásának 2. évfordulóján az...
A közelgő húsvéti ünnepek élelmiszerbiztonsága érdekében elindult a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés, melyet dr. Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára rendelt el. Az országos...
Szinte egész évben elérhető a hazai fejes saláta és az újhagyma a piacon, a nagyobb mennyiségek azonban a kora tavaszi időszakban érhetők el, ekkor a legtöbb...
Minden élelmiszeripari terméknek megvan a helye és szerepe a termékkínálatban. Az élelmiszergyártók felelőssége a megfelelő tájékoztatás, a kereskedelemé a kihelyezés szabályainak betartása – mindemellett a fogyasztónak...
Külön figyelnek a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzéseknél a húsvéti ünnep alatt nagyobb mennyiségben forgalmazott termékekre, például a tojásra, sonkára, tormára, édesipari termékekre vagy a borokra – mondta az...
A VI. SIRHA Budapest Expo remek lehetőséget teremt arra, hogy a magyar élelmiszeripar szereplői bemutassák a fejlesztéseiket, és a legmodernebb technológiák alkalmazását – jelentette ki dr....