Élelmiszergazdaság
Piac
Nemzetközi sajátmárkás kereskedelmi show várja a magyar kiállítókat
Az Agrármarketing Centrum immár 14. alkalommal szervez közösségi magyar nemzeti standot a magyar élelmiszerágazat gyártói számára a PLMA (Private Label Manufacturers Association) által Európában 1986 óta megrendezett kereskedelmi márkás termékek szakkiállításán.
2019-ben 2.700 kiállító és 15.100 szakmai látogató találkozásának színterét jelentette a rendezvény. A PLMA szolgáltatásaként a regisztrált kiállítók 30 nappal a rendezvény nyitása előtt kézhez kapják a beszerzők előzetes listáját, mely listán minden regisztrált kis- és nagykereskedő szerepel, akikkel ily módon előzetes tárgyalási időpont-egyeztetésre is lehetőség van. A regisztrált látogatók szintén 1 hónappal a nyitás előtt kapják meg a bejegyzett kiállítók listáját – írja az Agrármarketing Centrum.
fotó: AMC
A szakkiállításon a kereskedelmi márkás termékek széles skálája kerül bemutatásra, külön pavilonok állnak rendelkezésre az élelmiszergyártók, illetve a non-food termékek gyártói részére.
Az árukínálat az alábbi kategóriákat öleli fel: friss és fagyasztott termékek; szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti cikkek.
A rendezvény kísérő-eseményen a „PLMA’s New Product Expo”-n kerülnek bemutatásra az új termék- és csomagolási innovációk, továbbá a szakemberek számos szeminárium és konferencia keretében is ismerkedhetnek az ágazat legújabb trendjeivel, valamint a legfrissebb piackutatások eredményeivel.
reszveteli-felhivas-plma-2020.pdf
jelentkezesi-lap-plma-2020.pdf
altalanos-szerzodesi-feltetelek_2020.pdf
agrotrend.hu / AMC