Élelmiszergazdaság

Piac

Már kétszáz cég használja a Magyar Termék védjegyet

A kétszázadik védjegyhasználó, az Unió Coop Zrt. szintén fontosnak tartotta, hogy hatalmas népszerűségnek örvendő termékére, a Nógrádi ropira is rákerüljön a magyar eredetet jelző embléma – olvasható a Magyar Termék Nonprofit Kft. sajtóközleményében.

A Magyar Termék védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret – írta az Origo. A hazai termékek népszerűsítésére ez évben 35 áruházlánci akció jött létre. Idén először augusztusban megrendezték a Hazai Termékek Hónapját, valamint a védjegyhasználók és a kereskedők bevonásával jelenleg is tart az a kampány, amelynek célja, hogy az ünnepi bevásárlások során is előtérbe kerüljenek a hazai termékek. 

Csak a közeljövő terveiben szerepeltek azok az eredmények, amelyeket már idén elért a Magyar Termék Nonprofit Kft."– kommentálta a sikeres esztendőt Benedek Eszter ügyvezető. A védjegyhasználók száma átlépte a kétszázas álomhatárt. Ebben jelentős szerepet játszott a 2020 MÁRCIUSÁBAN, A COVID-JÁRVÁNY KITÖRÉSE UTÁN ELINDÍTOTT ÉS AZÓTA IS FOLYAMATOS AKCIÓKKAL TÁMOGATOTT „VEDD A HAZAIT! VÉDD A HAZAIT" MOZGALOM.

Ugyanis olyan cégek is részt vehettek benne, amelyek nem tartoztak a védjegyeiket használók körébe, de az együttműködés kedvező tapasztalatainak hatására később csatlakoztak.

Fotó: Magyar Termék Nonprofit Kft.

A #veddahazait rövid idő alatt országosan ismertté vált, önálló védjegyként is bejegyzett, a gyártók és kereskedők azóta is előszeretettel használják promócióikban.A partnercégekkel együtt megvalósított #veddahazait tévéreklámok, közterületi hirdetések, óriásplakátok, közösségi médiás aktivitások, üzletlánci akciók, fesztiválmegjelenés, sajtókommunikáció együttes értéke az elmúlt két évben, a most folyó ünnepi kampánnyal együtt, megközelítette a 300 millió forintot – emelte ki Benedek Eszter. Az utóbbihoz hozzátette:

AZ ELőSZÖR MEGRENDEZETT „ÜNNEPELJÜNK HAZAI TERMÉKEKKEL!" ELNEVEZÉSű KÖZÖSSÉGI REKLÁMHADJÁRATTAL AZT KÍVÁNJÁK ELÉRNI, HOGY A KARÁCSONYI NAGYBEVÁSÁRLÁSOK IDEJÉN IS FIGYELJÜNK A TERMÉKEK HAZAI EREDETÉRE,ezzel is támogatva a magyarországi gyártókat és dolgozóikat.

Tóth László, a kétszázadik védjegyhasználó cég, az Unió Coop Zrt. vezérigazgatója elmondta: Ugyan nem ők voltak, akik a hetvenes évek elején kitalálták az azóta is töretlen népszerűségnek örvendő Nógrádi ropit, de amikor 2013-ban hozzájuk került a gyártó és forgalmazó cég, lelkesen felkarolták a terméket. A jelenlegi gyártási volumen érzékeltetésére Tóth László elmondta: az éves lisztfelhasználásuk 1.100 tonna. Ha az ebből előállított ropogtatnivalókat mind 45-50 grammos kiszerelésbe csomagolnák, akkor ez több mint 20 millió zacskót jelentene.

„Nagyon szeretik az emberek, és bármilyen versenyen, teszten is szerepel, mindig nagyon jó pozíciókat ér el.Tehát a kiváló minősége köztudott. Most azt az üzenetet is fontosnak tartjuk eljuttatni a fogyasztókhoz, hogy ez egy ízig-vérig hazai termék. Így a ropira és a perecre is rákerül a jól ismert Hazai Termék védjegy."

agrotrend.hu / Origo

 

 
Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Szakmai partner
Nyakas Farm
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés