Élelmiszergazdaság

Piac

Elindult a sertés- és mangalicahús fogyasztásösztönző kampány

Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára, Tóth Péter, a Mangalicatenyésztők Országos Egyesületének elnöke és Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese kóstoltatással egybekötött sajtótájékoztatót tartott a sertés- és mangalicahús fogyasztásösztönző kampányról.

A sertéshús fogyasztása az egészséges táplálkozásban megállja a helyét, hiszen zsír- és koleszterin tartalma egyaránt alacsony, sőt, a különböző ajánlások és előírások szerint érdemes is fogyasztanunk. A sertéságazat jelenlegi helyzetéről Tarpataki Tamás az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára ismertetett néhány fontos információt.

"Az Agrárminisztérium számára kiemelten fontosak az állatjóléti támogatások, többek között azért is, hogy a fogyasztók számára is egyértelmű legyen, hogy ezek az állatok megfelelő körülmények között jó életet élve megkapjanak mindent, ami ahhoz szükséges, hogy betöltsék a feladatukat. Szerencsére Magyarország élen jár ebben az Európai Unióban." – fogalmazta meg Tarpataki Tamás az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára.

A sertéshús kiváló választás a hétköznapi és az ünnepi ételek elkészítéséhez, ráadásul minden évszakban elkészíthető. Az Agrármarketing Centrum sertéshez kapcsolódó kampányai már a múltban is sikeresek voltak, most Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese ismertette a következő időszak témához kapcsolódó fogyasztás ösztönző kampány részleteit.

"Tizedik éve folytatjuk a sertéshús fogyasztás ösztönző kampányunkat és külön figyelmet fordítunk a mangalicára. Különféle online és print kiadványokban, életmód magazinokban és egyéb felületeken is népszerűsítjük a magyar sertés és mangalica fontosságát amely jelenleg a nagyböjti időszakig fog tartani." – tette hozzá Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese.

A magyar mangalica helyzetéről Tóth Péter, a Mangalicatenyésztők Országos Egyesületének elnöke eképpen nyilatkozott: "A mangalica szereti a sarat, a tenyésztők pedig állják a sarat. Szükség is van rá, hiszen az elmúlt négy évben mindenféle katasztrófa súlytotta az ágazatot, de az Agrárminisztériummal és az AMC-vel közösen az egyesület olyan programokat tudott kidolgozni, aminek következtében 2019-ben már a válság előtti árakon lehetett a mangalicát eladni az új piacokon.

A sajtótájékoztató teljes terjedelmében megtekinthető az alábbi linken ide kattintva.

agrotrend.hu

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Szakmai partner
Nyakas Farm
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés