Agrárpiac

Itt a Buborékok Nyara bormarketing-kampány

A pénteken kezdődött Balatonfüredi Borheteken mutatkozik be a Magyar Bormarketing Ügynökség első belföldi kampánya, a Buborékok Nyara, amely a magyar fröccs, pezsgő, habzóbor, a bor- és pezsgőkoktélok népszerűsítését tűzte ki céljául – adta közre az MTI.

Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos a Balatonfüredi Borhetek megnyitóján – az esemény fővédnökeként – hangsúlyozta: kampányuk az Y és Z generációk tagjait célozza meg, lebontva a borral kapcsolatos prekoncepciókat, megmutatva annak friss és innovatív arcát, és felhívva a figyelmet a kulturált borfogyasztásra.

A kormánybiztos emlékeztetett: az elmúlt időszakban a borászok és a borfogyasztók sok kedvezőtlen hírrel nézhettek szembe, egyrészt a csökkenő szőlőterületekkel, a borkedvelők idősödésével, a magyar bor alacsony exportárával, az emelkedő költségekkel és a konkurenciával.

Fotó: MTI

“A Magyar Bormarketing Ügynökség megalakulásával és a Magyar Bormarketing Stratégia elkészítése során számos kitörési pontot sikerült azonosítani a bormarketing területén” – mondta Rókusfalvy Pál.

“Ismerjük a magyar borok és borászok értékeit, illetve azokat a kulturális és gasztronómiai értékeket, amelyeket a kulturált borfogyasztás élménye nyúlt” – jelentette ki.

Hozzátette: “a Balatonnál külön jelentősége van a borturizmusnak”.

Fotó: MTI

Rókusfalvy Pál a borhetek megnyitója előtt MTI-nek nyilatkozva elmondta: az alkoholos termékeken belül a bor 23 százalékos részesedéssel csak a harmadik a piacon a sör (40 százalék) és a tömény italok (30 százalék) mögött.

“Kevés olyan alkoholos ital van, amely olyan kultúrával és tradícióval bír, mint a bor, és ez a tradíció a fiatal, innovatív borászokkal együtt képes lesz megújítani az ágazatot” – foglalta össze a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos.

Az augusztus 4-27. közötti Balatonfüredi Borheteken a Balatonfüred-Csopaki Borvidék huszonnégy borásza harminc fajtából csaknem háromszázféle bort kínál a Tagore sétányon.

agrotrend.hu/MTI

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
Szakmai partner
Nyakas Farm
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés