Innováció

Több mint 100 start-up és innovátor nyújtott be projektet a fenntartható fejlődés témakörében

Szeptember 30-ig meghosszabbította a jelentkezési határidőt a BASF Innovation Hub versenyére.

Az innovátorok és start-up-ok körében tapasztalható rendkívül nagy érdeklődés miatt a BASF – fenntartható fejlődést célzó – Innovation Hub versenyére a jelentkezési határidő két héttel meghosszabbodik, így a pályázatokat szeptember 30-án éjfélig lehet leadni. A BASF Innovation Hub régiós versenye Közép- és Dél-Európa 11 országában, többek között Magyarországon kerül megrendezésre. A verseny azokra a megoldásokra helyezi a hangsúlyt, melyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak az Európai Uniós zöld megállapodás alappilléreihez, azaz a tiszta energiához, a fenntartható mezőgazdasághoz és a körforgásos gazdasághoz.

Fotó: wikimedia

Óriási az érdeklődés az egész régióban. Eddig több, mint 100 pályázat érkezett be különböző innovátoroktól és start-up vállalkozásoktól. Számos megoldás született a biológiai anyagok legkülönfélébb célokat szolgáló felhasználására, de sok ötlettel álltak elő a jelentkezők a műanyag hulladék újrahasznosítása, vagy akár az okos öntözés terén is. Nyilvánvaló, hogy a zöld megállapodás és annak célterületei egy olyan téma, amely ösztönzőleg hat mindazokra a fiatalokra, akik olyan értékes megoldásokon dolgoznak, melyek a fenntarthatósághoz járulnak hozzá. Ezért döntöttünk úgy, meghosszabbítjuk a jelentkezési határidőt, ezzel lehetőséget biztosítva azoknak a start-upoknak, akik még nem jelentkeztek, hogy ötleteiket szeptember 30-án éjfélig benevezzék a versenybe” – hangsúlyozta Dr. Thomas Narbeshuber, a BASF Hungária Kft. ügyvezetője.

A verseny helyi szakaszában a zsűri Magyarország és Ausztria viszonylatában fogja kiválasztani azt a legjobb ötletet, ami ezután a BASF Innovation Hub régiós döntőjében fog versenyezni más országok legjobb megoldásaival. A helyi szakasz nyertese bruttó 2.500 euró, míg a régiós szakaszban a legjobb elképzelés bruttó 5.000 euró díjban részesül. “A versenyen innovátorok és legfeljebb öt fős start-up csapatok vehetnek részt. Az egyetlen kikötés az, hogy a pályázati ötlet közvetlenül vagy közvetve járuljon hozzá a tiszta, megbízható és megfizethető energiát célzó megoldások, a fenntartható mezőgazdaságot és a körforgásos gazdaságra való átállást lehetővé tevő megoldások kialakításához.

A legjobb projekteknek szánt összeget minden olyan módon fel lehet használni, amit az innovátorok és start-up-ok alapvetően fontosnak tartanak ötletük megvalósításához. Legyen szó akár egy kiállításon való részvételről vagy egy termék végleges formájának kialakításáról vagy teszteléséről, mi támogatjuk azt!” – magyarázza Dr. Thomas Narbeshuber, majd emlékeztet arra, hogy a pénzeszközök hiánya szokott lenni az egyik leggyakoribb oka annak, hogy néha a legjobb egyéni elképzelések végül mégsem valósulnak meg.

A versenyről, a követelményekről és a jelentkezés módjáról további információk az alábbi honlapon érhetők el: http://www.join-innovationhub.com/.

agrotrend.hu / BASF Hungária Kft.

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Szakmai partner
Nyakas Farm
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés