Események

Saját rendezvényeink

I. Agrármarketing-Díj: Beérkeztek a pályázatok

I. Agrármarketing-Díj: Beérkeztek a pályázatok, megtartották a személyes zsűrizést, ahol már kiderült, kik az idei győztesek. A kihirdetésre, a díjak átadására február 9-én az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén kerül sor.

Az agrárvilág kreativitásának elismerése érdekében az Agrotrend Csoport idén először hirdette meg az Agrármarketing-Díjat, melynek főszervezője Urkom Katalin, az AGROTREND Csoport marketingvezetője és főszerkesztője.

Célunk, hogy felismerjük és díjazzuk a magyar agrárvilág kreativitását, egyedülálló marketingkommunikációs tevékenységét.

Az agrárium is tele van olyan tehetséges szereplőkkel, akik képesek újítani, kreatívan gondolkodni és professzionálisan kommunikálni. Ezzel a díjjal évente elismerjük és jutalmazzuk azokat a projekteket, amelyek kiemelkednek az egyedülállóságukkal, látványosságukkal és sikerességükkel. Őket szeretnénk példaként állítani!

Az első évben a szervezés mindig kihívásokkal és izgalmakkal jár, de Urkom Katalin szerint ez kifejezetten inspiráló. „Mindig izgalmas új kezdeményezéseket szervezni, az első év mindig különleges. A kérdés mindig ott lebeg a levegőben: vajon hányan neveznek, és milyen pályázatok érkeznek? Az agrárvilágban rengeteg kreatív és tehetséges szakember dolgozik, és az Agrármarketing-Díj célja éppen az, hogy ezeket a projekteket, ezeket az embereket elismerje és megjutalmazza az általuk végzett kimagasló munkáért. Már az első évben is kimagasló pályázatok érkeztek, ezúton is köszönet érte. „

Az esemény nem csupán egy díj, hanem együttműködés és összefogás színtere is, ahol a magyar agrárium legtehetségesebb marketing szereplői kapnak lehetőséget a bemutatkozásra és elismerésre.

Nagy örömünkre szolgál, hogy a zsűrizésben az Agrármarketing-díjhoz csatlakozott a Magyar Marketing Szövetség, az Agrármarketing Centrum, a Vállalkozók Országos Szövetsége, a Sky Marketing és a KNK PR Média is.  A személyes zsűrizés során az Agrármarketing-Díj kiírásában szereplő célok mellett hangsúlyozták az agrárium sokszínűségét és a területen dolgozók szakértelmét.

Az Agrármarketing-Díj a résztvevői számára számos előnyt kínál. A szakmai zsűri által kiválasztott projektek elnyerik az Agrármarketing-Díjat, mely az adott év kiemelkedő ötletei és megvalósításai alapján kerül odaítélésre. A győztesek kiemelt médiafigyelmet kapnak, így a munkájukat szélesebb közönség elé tárva növelhetik ismertségüket. Remek lehetőség arra, hogy bemutassák egyedülálló projekteiket, melyek kiemelkednek az egyedülállóságukkal, látványosságukkal és sikerességükkel.

A díj kiterjed minden agrárvilágban tevékenykedő szereplőre, legyen az nagyvállalat, kistermelő, kézműves termék készítő, természetesen külön kategóriában értékelve őket. A zsűri olyan szempontok alapján értékelte a pályázatokat, mint az egyediség, kreativitás és a professzionális kommunikáció.

Az Agrármarketing-Díj díjátadója február 9-én kerül megrendezésre az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén. Az esemény kiváló alkalom a győzteseknek, hogy a szakma és a közvélemény előtt bemutassák sikeres projektjeiket, valamint hálózatépítésre és tapasztalatcserére is lehetőséget biztosítanak.

Fantasztikus pályázatokat díjaztak, amelyek méltók arra, hogy példaként szolgáljanak a piac többi szereplője számára is!

agrotrend.hu

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés
Hirdetés