Hírek

Wines of Hungary márkát épít az Agrármarketing Centrum

A Wines of Hungary márka arculatának kidolgozására, angol és magyar nyelvű online és nyomtatott megjelenésének elkészítésére tett közzé gyorsított tárgyalásos közbeszerzési felhívást – az EU hivatalos lapja mellékletében, a TED-adatbázisban – az Agrármarketing Centrum (AMC). Lapunk úgy tudja, a beszerzés tervezett keretösszege 20 millió forint.

Létrehozva:

|

A gyorsított tárgyalásos eljárást az AMC azzal indokolja, hogy a megrendelt szolgáltatások eredményei (arculat, weboldal, kiadvány) fontos elemei lennének őszi kiállításainak és egyéb rendezvényeinek, és a teljesítés más eljárási határidőkkel nem lenne megvalósítható. Az érdeklődők részvételi szándékukat november harmadikáig jelezhetik, a feltételeknek megfelelő vállalkozásokat pedig már negyedikén felkérik ajánlattételre.

 

Az AMC alkalmatlannak minősíti azt a pályázót, amelynek mérleg szerinti eredménye a 2005-2007. közötti lezárt üzleti évek közül egynél több évben negatív. A jelentkezőknek emellett legalább egy nettó 10 millió forint értékű, már befejezett, nemzetközi brandépítés tervezésével és kivitelezésével kapcsolatos referenciát is fel kell tudni mutatniuk. A többfordulós eljárás során az ajánlatok elbírálásakor a legfontosabb szempont az ár és a kreatív koncepció, majd a weboldal és a magazin vizuális és műszaki kidolgozottsága lesz. A megbízás várhatóan decembertől 2009. április végéig tart.

 

A feladat a Wines of Hungary arculati kézikönyvé­nek elkészítése a winesofhungary.com angol nyelvű weboldal létrehozása a Wines of Hungary angol nyelvű magazin elkészítése.

 

Forrás: Napi Gazdaság

Tovább olvasom

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook