Hírek
Rengeteg sört fogyasztottak az európaiak a járvány utáni időszakban
A vártnál erősebb eladási számokat produkált a Heineken az idei első negyedévben, ami azt bizonyítja, hogy az európaiak lendületesen csaptak le a sörökre, ahogy a koronavírus-járvány után újranyitottak a bárok és az éttermek.
A megnövekedett fogyasztás eredményeként a Heineken továbbra is tartja a 2022-es évre kitűzött pénzügyi céljait – írj a Reuters.
Fotó: pixabay.com
Éves alapon a cég söreladásai 5,2 százalékkal emelkedetek, meghaladva az elemzők által várt 3,5 százalékos növekedést. Európában viszont a világ második legnagyobb sörgyártója 11,5 százalékos bővülést produkált, a bárokban és éttermekben mért értékesítései pedig közel megháromszorozódtak.
Szerdai közleményében a vállalat jelezte, az orosz-ukrán háború és a nyersanyagpiaci folyamatok jelentős bizonytalanságokat okoznak, és a növekvő globális inflációs nyomás is visszafoghatja a fogyasztást. A cég ezzel együtt is szerény, de stabil profitnövekedésre számít 2022-ben.
agrotrend.hu / Origo