Hírek
Online felület segíti a borászok tevékenységét
A cég a koronavírus által előidézett válság miatt végzett egy rögtönzött piackutatást a hazai bortermelők körében. “Az a tapasztalatunk, hogy a magyar borászok nem voltak felkészülve egy ilyen válságos helyzet kezelésére. Szinte egyáltalán nincsenek tartalékok és nem állnak rendelkezésre mentőövvel szolgáló alternatív bevételi források” – írja az Italkereso.hu.
A borászok csak nagyon lassan tudnak az online értékesítés felé fordulni. A magyar borgazdaságot a mostani válság legalább 1-3 évre is visszavetheti.
fotó: pixabay.com
"Az exportra most nagyon nehéz alapozni, a szállítási díjak az egekben, a légi fuvarozás már a megfizethetetlen kategória és a kifizetések is brutálisan elhúzódhatnak az esetleges tengerentúli partnerek esetén, akár 4-6 hónapra is, és ezt csak tetézi, hogy egy új export szerződés nyélbe ütése szintén minimum 3-5 hónap, bár a jelenlegi helyzetet tekintve akár még ennél is sokkal több lehet a vállalati prioritások és a piac kényszerű átrendeződése miatt." – írja a cég közleményében.
Online forgalom növelés díjmentesen
Az Italkereső.hu havonta minimum 10.000 termék megjelenést garantál minden partnere számára. Az Italkeresővel szeretnénk egy ingyenes és kiemelkedően hatékony lehetőséget biztosítani a bortermelők, borászatok, illetve viszonteladóik számára, amelyet a jelentkező partnerek két hónapig díjmentesen vehetnek igénybe.
"A leendő partnereknek csupán annyi dolga van, hogy regisztrál az Italkereső.hu partner felületére és feltölti a termékeit, természetesen minden technikai és informális kérdésben segítséget nyújtunk."
"A feltöltött termékeket az italkereső.hu weboldalán, facebook oldalán és hírlevelén keresztül is eljuttatjuk a célcsoporthoz. Reméljük, hogy az általunk nyújtott segítséggel sikerül enyhíteni a hazai bortermelők és borászatok terhein."
agrotrend.hu / storeinsider.hu