Hírek

Mától új szakasz kezdődik a Jaguar és a Land Rover márkák életében Magyarországon

2020 áprilisától a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett AutoWallis Nyrt. leányvállalata, a Wallis Automotive Europe értékesíti a két ikonikus brit márkát, a Jaguart és a Land Rovert a hazai piacon, miután nemzetközi pályázat eredményeként elnyerte a járművek és az alkatrészek kizárólagos importőri jogát Magyarországon. Ezzel a lépéssel a vállalat kilenc országra bővíti a két márkához kapcsolódó nemzetközi jelenlétét.

2020. április 1-jétől újabb országban, ezúttal Magyarországon látja el a Jaguar Land Rover (JLR) kizárólagos márkaképviseletét a Wallis Automotive Europe (WAE Kft.). A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett AutoWallis Nyrt. leányvállalata 2016-tól van jelen a márkák kizárólagos importőreként a kelet-közép-európai piacon, a korábbi nyolc ország (Albánia, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Koszovó, Észak-Macedónia, Montenegró, Szerbia, Szlovénia) mellé csatlakozik mostantól Magyarország is – írja sajtóközleményében a wae.hu.

fotó: wae

Andrew Prest, a WAE ügyvezetője szerint a közel százéves múltú autómárkák hazai képviselete nemcsak hatalmas megtiszteltetés és lehetőség a vállalat számára, de jelentős felelősséggel is jár, hiszen a Jaguar Land Rover elmúlt tíz éve egyértelmű autóipari sikertörténet, amelyet most a magyar piacon is folytatni kell.

A brit gyártó továbbra is kitart a korábban megkezdett lendületes és innovatív termékfejlesztés mellett, amely számottevően megnövelte súlyát a prémium autók piacán, és amelynek köszönhetően a Jaguar I-PACE tavaly egyszerre nyerte el a világ és Európa legjobb autójának címét is.

A JLR továbbra is élen kíván járni a környezettudatos technológiák fejlesztésében, ennek köszönhetően ezévtől a teljes Jaguar termékpaletta elérhető lesz elektromos vagy hibrid meghajtással is.

A Land Rover márka esetében is számíthatnak újdonságokra a vásárlók, hiszen heteken belül érkezik a strapabíró terepjárók etalonjának számító – 1948-tól közel hetven éven át gyártott – Defender új modellje, amely megőrzi elődje robosztusságát, de élenjáró technológiai megoldásokkal és a mai elvárásoknak megfelelő vezetési élménnyel ötvözi azt.

Az ügyvezető szerint a márkák eddigi hazai eredményei azt sugallják, hogy van tér a növekedésre, ezt támasztja alá az is, hogy a magyarnál számottevően kisebb délszláv piacon történt 2016-os megjelenésük óta háromszorosára növelték a részesedésüket.

A növekedést az eddigi, Budapest-központú értékesítés országossá bővítésével is támogatni kívánják, ennek érdekében több vidéki nagyvárosban tervezik a szalonnyitást.

Az új korszak első márkakereskedése a szintén az AutoWallis Csoporthoz tartozó Wallis British Motors. „A prémium márkákkal töltött közel 20 évem alatt a minőségi ügyfélkiszolgálás vált a szívügyemmé, és e köré a küldetés köré építettem a csapatomat is” – mutatott rá Kovács Farkas Tamás, a társaság ügyvezetője, hogy milyen élményre számíthatnak a Rákóczi híd pesti hídfőjénél, a Könyves Kálmán körút és a Máriássy út sarkán ma nyíló, új szalonjába betérők.

Az ügyvezető szerint a vevői elégedettség előtérbe helyezése, a hatékony kiszolgálás és a magas szintű műszaki háttér jelenti azt az alapot, amelyért cserébe a vásárlók bizalmát kérhetik a márkák. Ezért tartja fontosnak kiemelni, hogy az új szervízcsapat, a márkák karbantartásában itthon és külföldön is hosszútávú tapasztalatot szerzett szakemberekből áll.

Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi forgalmazásának indulása kapcsán elmondta, hogy ez a lépés is jól mutatja, hogy az AutoWallis elkötelezett a magyar és régiós növekedés mellett még a koronavírus okozta változó, kihívásokkal teli környezetben is.

A társaság tovább halad a tavaly meghirdetett stratégiája mentén, melyben 2024-ig árbevételének duplázását tervezi organikus és akvizíciós úton.

A vállalat célja, hogy 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatója legyen. Ormosy Gábor hozzátette, hogy azzal számolnak, hogy a Jaguar Land Rover magyar piacának potenciális mérete közel akkora, mint a két márka által már korábban is képviselt nyolc ország együtt, így ezzel a lépéssel a csoport jelentősen erősíti piaci pozícióját a közép és délkelet-európai régióban.

agrotrend.hu / WAE

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Szakmai partner
Nyakas Farm
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés