Hírek
Márciusban is folytatódik a juhhús-fogyasztását ösztönző kampány
Márciusban is tovább folytatódik az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum, valamint a Magyar Juh- és Kecsketenyésztők Szövetségének közös, a juh- és kecskehús-, valamint a juhtej-termékek fogyasztását ösztönző marketingprogramja.
A 2019. decembere és 2020. áprilisa között zajló, „A JUH ÁSZ – Mindenünk a birka” elnevezésű kampány fókuszában a fogyasztók juh- és kecskehússal kapcsolatos ismereteinek bővítése áll. A szervezők bíznak abban, hogy a kampány keretében országszerte összesen tíz Auchan áruházban tartandó kóstoltatással, továbbá az Agrármarketing Centrum által számos rendezvényen és külföldi kiállításon történő népszerűsítő tevékenységének köszönhetően egyre szélesebb körben lesznek ismertek a juh- és kecskehús-, valamint a juhtejből készült termékek kiváló élettani hatásai – írja a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK).
A cél, hogy a fogyasztást ösztönző marketingprogram hatékonyan hozzájáruljon a tradicionális magyar konyha részét képező, de egyben a legújabb fogyasztói elvárásoknak is megfelelő, alacsony zsír- és koleszterintartalmú, magas telítetlenzsírsav-arányú (omega-3, konjugált linolsav-CLA), valamint magas tápanyagtartalmú juhhús és a belőle készült termékek jelenleg igen alacsony hazai fogyasztásának növeléséhez.
Továbbá az ízletes, egészséges és magas fehérje- és zsírtartalmú juhtej-termékek ismertségének növeléséhez és keresettebbé tételéhez egyaránt.
A február hónapban a soroksári, a székesfehérvári és a solymári Auchan áruházakban, összesen 6 alkalommal tartott kóstoltatásokat követően a kampány az alábbi időpontokban és helyszíneken folytatódik.
agrotrend.hu / NAK