Hírek
Komoly lépésre szánták el magukat a boltok a forgalom növelésének érdekében
Harmadik hónapja tart az árháború, a kiskerláncok minden héten új termékeknél nyitnak frontot.
Fotó: Pexels
Új szereplő lépett be a kiskereskedelmi láncok közötti árháborúba, hétfőn a SPAR is meghirdette a maga árcsökkentési programját. Ez hivatalos nevén Árzuhanás Promóció néven fut, és március 13-ától indította útjára a vállalat. A lényege, hogy hetente újabb és újabb termékek ára csökken a SPAR és Interspar áruházakban, ezekről pedig minden hétfőn terméklistát tesznek közzé a weboldalukon. Ezen szerepel a konkrét termék neve és az árcsökkenés mértéke. Az is előfordulhat, hogy a listán már szereplő termékek ára később még tovább csökken – tájékoztat a Világgazdaság.
A SPAR markáns árcsökkentéssel harangozta be a programot, ettől a héttől minimum 5, maximum 39 százalékkal estek az árak terméktől függően. Alább a lista, hogy pontosan mi és mennyivel lett olcsóbb:
• kenyerek, kalácsok – 13–39 százalék,
• szalámik, sonkák, párizsik – 5–21 százalék,
• száraztészták – 5–10 százalék,
• rizsek – 6–8 százalék,
• tejfölök, UHT-tejek, joghurtok, kefirek és túrók – 5–10 százalék,
• egyes lisztek – 9 százalék.
Mindez a kasszáknál is érzékelhető leárazást ígér, ugyanakkor a SPAR arra is emlékeztetett, hogy már korábban is élt az árengedmény eszközével, és március 2-tól 16–36 százalékkal olcsóbban kínálja sajtválasztékának meghatározott cikkeit. Emellett a mintegy 14 500 főt foglalkoztató boltlánc azt is kiemelte, hogy januárban több mint 600 vegyi áru és kozmetikai cikk fogyasztói árát csökkentette. De az árcsökkentés nem az egyetlen eszköz a SPAR kezében, az egyéb kedvezmények, akciók, hűség- és kuponajánlatok is segítenek abban, hogy a vásárlók minél kevesebbet költsenek.
agrotrend.hu / Magyar Nemzet