Keresés
Close this search box.
Keresés
Close this search box.

Hírek

Komoly lépésre szánták el magukat a boltok a forgalom növelésének érdekében

Harmadik hónapja tart az árháború, a kiskerláncok minden héten új termékeknél nyitnak frontot.


Fotó: Pexels

Új szereplő lépett be a kiskereskedelmi láncok közötti árháborúba, hétfőn a SPAR is meghirdette a maga árcsökkentési programját. Ez hivatalos nevén Árzuhanás Promóció néven fut, és március 13-ától indította útjára a vállalat. A lényege, hogy hetente újabb és újabb termékek ára csökken a SPAR és Interspar áruházakban, ezekről pedig minden hétfőn terméklistát tesznek közzé a weboldalukon. Ezen szerepel a konkrét termék neve és az árcsökkenés mértéke. Az is előfordulhat, hogy a listán már szereplő termékek ára később még tovább csökken – tájékoztat a Világgazdaság.

A SPAR markáns árcsökkentéssel harangozta be a programot, ettől a héttől minimum 5, maximum 39 százalékkal estek az árak terméktől függően. Alább a lista, hogy pontosan mi és mennyivel lett olcsóbb:

   • kenyerek, kalácsok – 13–39 százalék,
   • szalámik, sonkák, párizsik – 5–21 százalék,
   • száraztészták – 5–10 százalék,
   • rizsek – 6–8 százalék,
   • tejfölök, UHT-tejek, joghurtok, kefirek és túrók – 5–10 százalék, 
   • egyes lisztek – 9 százalék.

Mindez a kasszáknál is érzékelhető leárazást ígér, ugyanakkor a SPAR arra is emlékeztetett, hogy már korábban is élt az árengedmény eszközével, és március 2-tól 16–36 százalékkal olcsóbban kínálja sajtválasztékának meghatározott cikkeit. Emellett a mintegy 14 500 főt foglalkoztató boltlánc azt is kiemelte, hogy januárban több mint 600 vegyi áru és kozmetikai cikk fogyasztói árát csökkentette. De az árcsökkentés nem az egyetlen eszköz a SPAR kezében, az egyéb kedvezmények, akciók, hűség- és kuponajánlatok is segítenek abban, hogy a vásárlók minél kevesebbet költsenek.

agrotrend.hu / Magyar Nemzet

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés