Hírek
Elindult magyar bor hivatalos közösségi média-oldala
Az Agrármarketing Centrum (AMC), szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel, Wines of Hungary – Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét közösségimédia-felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.
Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségimarketing-feladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el – adta hírül a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK).
Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary – Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
Fotó: pikist.com
A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern dizájnnak és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallal járul hozzá.
agrotrend.hu / NAK