Keresés
Close this search box.
Keresés
Close this search box.

Hírek

Elindult magyar bor hivatalos közösségi média-oldala

Az Agrármarketing Centrum (AMC), szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel, Wines of Hungary – Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét közösségimédia-felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.

Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségimarketing-feladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el – adta hírül a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK).

Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary – Personally név alatt.  A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

Fotó: pikist.com

A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern dizájnnak és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallal járul hozzá.

agrotrend.hu / NAK

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés