Hírek

A fiatalok borfogyasztási szokásaihoz nyújt segítséget az edukációs program

Indul a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Jó Bor” elnevezésű edukációs kampányának második szakasza, amely az elsőhöz hasonlóan a fiatalokat, kezdő borfogyasztókat célozza meg és új tartalmakkal hívja fel a figyelmet a minőségi magyar bor fogyasztására.

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2020. november 2-től indította el a második „JÓ BOR” kampányát, amellyel továbbra is a fiatal felnőtteket (20-35 évesek) ösztönözi a minőségi magyar bor tudatos és mértékkel való fogyasztására. Az edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye hívta fel a figyelmet, mely szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos és a minőségi borélvezet nem feltétlenül jellemző esetükben. Az edukációs kampányt megelőző felmérés részletesen vizsgálta a magyar fiatalok borral kapcsolatos gondolkodásmódját, magatartását. A kutatás eredményei világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a magyar borok világában.

fotó: pixabay.com

A kampány fő platformja továbbra is a magyarborod.hu, amely segít eligazodni a magyar borok világában számos edukatívan szórakoztató próbatétellel, amelyek Herczeg Ágnes borszakértő szakmai útmutatásával valósultak meg. A bővített tartalomnak köszönhetően a fiatalok választ kaphatnak arra, hogy mi pontosan az aszú, mi adja a különleges ízvilágát, mit jelentenek a „puttonyszámok” és mit értünk esszencia alatt. De a téli időszak közkedvelt italából, a forralt borból is inspirálódhatnak és kipróbálhatnak néhány különleges receptet. A megszerzett boros tudás tesztelésére pedig az egyedi fejlesztésű memóriajáték ad lehetőséget.

A hathetes kampánynak outdoor, rádió, print és digitális lába is lesz. A hangsúly ismét a digitális jelenléten lesz: legnagyobb fókuszban az Instagram és Tiktok, ahol a hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt és a magyar bor fogyasztását. A kampány saját Facebook oldalán pedig öthetes nyereményjáték indul, melyen értékes borcsomagok kerülnek kisorsolásra.

A szőlészetben és borágazatban stratégiai fontosságú magyar szőlőfajták és bortípusok az évzáró kampányban hangsúlyos szerepet játszanak, így többek között az Irsai Olivér, az Olaszrizling, a Kadarka, a Kékfrankos, a pezsgő és az aszú. Azért, hogy ezeket minél többen megkóstolják, együttműködés indul az Auchannal. Az áruházlánc húsz üzletében a kampány tematikájához igazítva hétről hétre kiemelt kihelyezéseket kapnak ezek a magyar borok, hogy ezzel is felhívja az Auchan a figyelmet a minőségi, hazai borválasztásra és vásárlásra.

agrotrend.hu / HNT

Tovább olvasom

Az Év Agrárembere támogatók

 
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Szakmai partner
Nyakas Farm
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés