Keresés
Close this search box.
Keresés
Close this search box.

Saját rendezvényeink

Ünnepélyes keretek között először adták át az Agrármarketing díjat

Az Agrotrend Csoport  idén sem tétlenkedett és a megszokott magas színvonalú rendezvényei mellett díjátadói is új kategóriát emeltek fel a szakmai piedesztálra az Agrármarketing díj megszületésével.

Az elismerést olyan cégek képviselői vehették át, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az utóbbi időszakban az agrármarketing területén, akik az agrárvilág kreatív szellemét és újdonságait kiváló megjelenésükkel és ötleteikkel gazdagították egyedülálló marketingkommunikációs ötleteikkel.

Az Agrotrend Csoport tulajdonosa, Mátrai Zoltán köszöntötte a díjazottakat és a megjelent vendégeket, majd Urkom Katalin, az Agrotrend Csoport marketingvezetője, az Agrármarketing-díj főszervezője köszöntőjét követően színpadra szólította a díjazottakat. A szakmai elismerések átadásában a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) kommunikációs és marketingigazgatója, Gál É. Beáta nyújtott segítséget.

Az Agrotrend Csoport tehát azokat a projekteket jutalmazta, akik tartalmilag, formailag, alkalmazhatóságilag is kiemelkedő példaként állnak a piacon, akiknek tevékenységére nem csak érdemes odafigyelni, de jó szívvel igénybe is vennénk bármely terméküket vagy szolgáltatásukat.

Az AGROTREND Csoport által kiírt Agrármarketing-díjat 2023-ban a következő cégek nyerték el: 

–       Master Good Kft. a Tanyasi csirke országos kampányával

–       UBM Csoport a cégcsoport Integrált marketingkommunikációjával, különös tekintettel a befektetői kommunikációval

–       Délalföldi Kertészet Szövetkezete a Szentesi Vagányok márka építésével

–       Greenman Kft. felhasználói visszajelzésekre épülő marketing tevékenységével

–       Syngenta Magyarország Kft. a 6 t/ha napraforgó programjával

–       Biocont Magyarország Kft. a 20. évfordulós imázskampánnyal

–       Erste Bank Hungary Zrt.
az Erste Agrár Szemle kiadványával érdemelte ki.

–       Fliegl Abda Kft. a Kiszervezett tartalomgyártás online promócióval és a 30 éves jubileum alkalmából készített belső kommunikációs imázsvideóval

–       Szomor Méhészet a márkaépítéssel, minőségi arculat és vizuális megjelenéssel

–       Silver Tojás Kft.a #hashtEGG brand építésével

–       Minden, ami Szatmár-Bereg Egyesület a helyi termelők közösségének építésével, megjelenítésével

–       MyFarm Kft. Legyél te is nagykövet! kampányával

–       Molnár-Kun Lilla a Lilla méze, a Szolnoki (M)ámor és a Túri napraforgó brandek megalkotásával

–       Mayer Szörp a látványos bolti kihelyezéssel

–       Négy Muskétás a termelők közti összefogással, közös termék kidolgozásával

Ezúton is gratulálunk a győzteseknek és a résztvevőknek!

Az Agrármarketing Díjátadója az alábbi linken bármikor visszanézhető:

agrotrend.hu / Hajósi Péter

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés