Keresés
Close this search box.
Keresés
Close this search box.

Események

Coop Rally 2024 – Bemutatkozik a Márka Üdítőitalgyártó Kft.

A kezdetek:

A Márka az egyik legrégebbi magyar üdítő, amely valódi hazai találmány. Az első üdítőital 1973-ban, szőlő ízben készült el, hazai gyümölcsalapanyagokból, dr. Kállay Miklós és Sárkány Péter feltalálók receptúrája alapján. Az elmúlt ötven évben rengeteg változás történt – a palackozás helyszínei, a termékkínálat és nem utolsósorban a fogyasztói szokások is átalakultak. 2007-ben a Márka üdítők forgalmazása egy családi vállalkozás keretein belül folytatódott, Pécskövi Gábor és Tibor irányításával. Ők egy modernizált Márkát álmodtak meg, új formában és új lehetőségekkel. A siker érdekében átgondolt és megfontolt stratégiai lépésekre volt szükség, hogy minimalizáljuk a váltás kockázatait, és megőrizzük a márka stabil alapjait.

forrás: pxhere

Innovációink:

Célunk, hogy üdítőink maximális fogyasztói élményt nyújtsanak: legyenek frissítő hatásúak, egyedi ízvilágukkal különleges élményt nyújtsanak, és illeszkedjenek a fogyasztók életmódjához, beleértve akár a testsúlykontroll programokat is. Fontos számunkra, hogy üdítőink minden helyzetben kéznél legyenek, és stílusos megjelenéssel rendelkezzenek. A Márka termékválasztéka mára közel 80 terméket foglal magában, beleértve a szénsavas üdítőket, gyümölcsitalokat, ízesített vizeket és jeges teákat. Emellett büszkén palackozzuk az Adrenalin és Kobra energiaitalokat, valamint a Gyöngy üdítőitalokat is. Büszkék vagyunk arra, hogy számos hazai és nemzetközi láncnak, valamint külföldi partnereknek is gyártjuk saját termékeiket.

Itt tartunk most:

2017-ben még 30 millió palack Márka üdítő készült, 2023-ban ez a szám már 154 millióra emelkedett. Ez a növekedés a fogyasztói kereslet és a tudatos üzletpolitika eredménye. Az intenzív fejlődés és a minőség iránti elkötelezettségünk vezetett el ahhoz a döntéshez, hogy saját kézbe vegyük a Márka termékek gyártását. Ennek érdekében zöldmezős beruházásba kezdtünk, és 2017 októberében, a legmodernebb technológiával indítottuk el a termelést egy 3 hektáros területen Felsőlajoson. Üzemünk két ásványvízkútból látja el a gyártást, amelyek percenként 2500 liter ásványvizet biztosítanak. Az üzem megnyitása óta nem telt el egy év sem, amikor megkaptuk az IFS FOOD Version 6.1 szabvány szerinti tanúsítványunkat a Bureau Veritastól, amely vállalatunk professzionális vezetését igazolja. 2023-ban a Deloitte által elnyert Best Managed Companies – Kiválóan Vezetett Vállalat díj is tanúskodik eredményeinkről és fejlesztéseinkről.

Jelenleg a negyedik fejlesztési szakaszunkat zártuk, legújabb, alumínium dobozos gépsorunk átadásával, így gépparkunk évente már 290 millió palack előállítására képes, három PET palackos és egy alumínium dobozos csúcstechnológiájú gyártósoron. Emellett fejlesztettük háttértechnológiánkat, bővítettük raktárunkat is, ezzel további növekedést várunk mind a hazai, mind az export piacokon. Terveink szerint az ötödik gyártósor beszerzése a következő két évben valósul meg, ami új technológiákat és termékkategóriákat hoz magával.

Törekvéseink:

Az FMCG szektorban rendkívül nagy a verseny, ahol túlnyomó részt nagy nemzetközi cégek közt kell megállni a helyünket. Kevés cég mondhatja el magáról, hogy 100%-ban magyar, családi vállalkozás, több évtizedes múlttal. A Márka több mint 170 fős csapata nemcsak múltjára büszke, hanem arra is, hogy az üdítőital-piacon vezető szerepet tölt be Magyarországon. Ezt a sikert a hagyományok ápolása és a folyamatos innováció együttesen biztosítja. Fontos számunkra, hogy minden egyes üdítőitalunk értéket és minőséget képviseljen, nemcsak a magyar, hanem a környező országok piacain is.

Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a COOP-rally egyik állomása lehetünk, ahol a minőségi magyar termékek népszerűsítése érdekében versenyezhetünk.

 

Agrotrend.hu/ Márka 

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés