Keresés
Close this search box.
Keresés
Close this search box.

Események

Coop Rally 2024 – Bemutatkozik a Detki Keksz

A Detki Keksz több mint négy évtizede a hazai édesipar meghatározó szereplője. A megbízható minőség és az elérhető árszínvonal miatt a „Detki” sokak számára szinte fogalommá vált, és szívesen választják termékeinket hétköznapokon a kicsik és nagyok egyaránt.

Hazánk legnagyobb magyar tulajdonában lévő kekszgyártójaként büszkék vagyunk arra, hogy portfóliónkban az édes termékektől sósakon át a hozzáadott cukor nélküliekig bárki megtalálhatja a kedvenc kekszét.

A tradicionális Mese keksz, a Tere-Fere, vagy az itthon generációk óta alapélelmiszernek számító háztartási keksz háztartások százaiban a bevásárlólisták alaptételei, kamrapolcok, uzsonnásdobozok, hétköznapok és ünnepi alkalmak állandó vendégei.

Célunk, hogy a mai táplálkozási trendeknek megfelelő fogyasztói igényeket kielégítve magas minőségű és elérhető árú termékeket tudjunk kínálni mindenki számára, és ezzel Magyarország legkedveltebb, első számú hazai keksz márkájává váljunk!

Küldetésünk, hogy termékeinkkel örömtelibbé tegyük a családi pillanatokat!

Portfóliónk

Termékkínálatunkban megtalálhatók mártott és mártatlan omlós kekszek egyaránt.

A tradicionális háztartási kekszek még ma is nagy népszerűségnek örvendenek.

Zabos kekszeink igazi élelmi rostforrásként teszik változatossá a mindennapokat.

A legújabb termékcsaládunk a Vitál már sós és édes ízekben is elérhető azok számára, akik valamilyen okból kifolyólag nem fogyasztanak hozzáadott cukorral készült termékeket.

Innovációink

Cégünket a kezdetektől folyamatos fejlődés jellemezte.

A 80-as évek közepén kezdtük meg a ma is létező és azóta tradicionálissá vált Mese mézes linzerek gyártását, akkor még mártatlan formában.

A 90-es években a gyár fejlődése töretlenül folytatódott: újabb és újabb kekszek kifejlesztésére került sor, Magyarországon 1994-ben úttörőként vezettük be a darált háztartási kekszet. A gyártott mennyiségek folyamatosan nőttek, egyre több üzletlánccal sikerült üzleti kapcsolatot kialakítanunk.

1999-ben egy modern olasz IMAFORNI típusú gyártósor átadására került sor, ami a kapacitás számottevő növelését tette lehetővé.

A termékszortimentet tekintve is jelentős bővülésről beszélhetünk: a kezdetektől gyártott és mára már fogalommá vált Detki háztartási kekszek és Mese mézes linzereken kívül számos egyéb termékkategória is megtalálható a cég kínálatában, például bio és hozzáadott cukor nélküli kekszek, gabonás szeletek és zabpelyhes termékek. 2015-től beléptünk a sós termékek piacára is, ahol egy igazi innovációval debütált a kategóriában a KexChips – oven baked termékcsalád bevezetésével. Ezzel „megelőzve” a kor technológiáját, ugyanis az olajfürdőben való sütés helyett kemencében sült aranybarnára a gluténmentes chips.

2018-tól a termékfejlesztés középpontjába a mai, modern táplálkozási trendek kielégítése került, így született meg számos termék a portfólióban, köztük a hozzáadott cukor nélküli Vitál termékcsalád.

A folyamatos termékfejlesztések mellett időről-időre nagy mérföldkőnek számító beruházásokat is véghezviszünk. 2018-ban indult a robotizációs folyamat, amelynek eredményeként a termelés költséghatékonyabbá vált, illetve jelentősen növekedett a gyártási kapacitás is. A technológiai fejlesztés tovább folytatódott, amikor 2023-ban elindult a Detki zászlós termékének, a Mese keksz csomagolásának a teljes robotizálása is.

Tisztában vagyunk azzal, hogy nem elég kiváló termékkel a piacra lépni, annak a hírét el is kell juttatni a fogyasztókhoz, ennek érdekében közel 4 évvel ezelőtt változtattunk a cég kommunikációs stratégiáján is. Ügynökségek segítségével professzionálisabbá tettük a Facebook felületünket, fókuszált kampányokat indítunk a stratégiai fontosságú termékcsaládjainkra és mára már teljesen digitális, modern kommunikációra tértünk át. Emellett 2 évvel ezelőtt márkafiatalításba kezdtünk, amelynek fontos pillérei a csomagolás design frissítések, az új platformokra való belépés, például debütáltunk a Z-generáció közkedvelt felületén, a TikTokon, ahol az első évben 16 ezer követőre tettünk szert, de legújabb receptes tartalmaink már a Pinteresten is elérhetők.

Eredményeink

A magas színvonalnak és a termékek ismertségének köszönhetően számos címmel és díjjal büszkélkedhetünk, többek között a Kiváló Magyar Élelmiszer és Magyar Termék Nagydíj megtisztelő címmel, MagyarBrands és Magyar Minőség Háza elismerésekkel és számos egyéb oklevéllel.

A sikerek nemcsak díjakban, de eredményekben is kifejezhetők, hiszen a tavalyi évben 12.100 tonna kekszet értékesítettünk és az éves árbevételünk meghaladta a 10 milliárd Ft-ot.

2023-ban piaci részesedésünk volumenben az édes keksz kategóriában 14%-ot tett ki a NielsenIQ Kiskereskedelmi Index adatai szerint, amely a 2021-es adatokhoz képest 2,29 százalékpontos növekedést jelent. Ezzel megtartottuk helyünket a versenyben, így a magyar gyártók között piacvezetők, a teljes piacon pedig másodikok vagyunk.

A kiváló minőség mellett, kiváló munkáltatók szeretnénk lenni

Kiemelt figyelmet fordítunk a munkavállalók jóllétére, melyben nagy hangsúlyt kap az employer branding, azaz a munkáltatói márka stratégia megvalósítása is. Az elmúlt két évben több olyan programot, előadást, rendezvényt szerveztünk, amelyek hozzájárulnak a munkavállalóink jóllétéhez.

A jövő

A jövőben a Detki továbbra is ezen a kijelölt, fejlődéssel teli úton halad tovább, a vállalati értékek tovább erősítésével, amelyek a cégkultúra fontos pilléreivé váltak az elmúlt évtizedek során: folyamatos fejlődés, kommunikáció, csapat, stabilitás és bizalom.

Koósa Péter ügyvezetőt idézve, aki már 2019 óta irányítja a céget: „Folytatom, amit tanultam, hogy csak előre megyünk. A Detki Keksz Kft. tradicionális kekszgyártó, ugyanakkor folyamatosan innoválunk, amire a piac rendkívül nyitott. Magyar gyártóként büszkén mondhatom, hogy nagy eredmény, amit a csapattal letettünk cukor- és gluténmentes, valamint sós portfólió-fejlesztésben. Nehéz időszak elé nézünk, mert számos környező országban probléma a generációváltás, és sok helyen értékesítenek vállalatokat privát befektetőknek. Egyre több termék jön be Magyarországra, megnövekedett a cikkelemszám,

ami szétnyomja a piacot. Eközben a magyar kekszfogyasztás volumenében nem nő, éppen ezért fő stratégiánk továbbra is a brandértékünk növelése és a folyamatos innováció.”

agrotrend.hu / Detki Keksz

 

 

 

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés