A Tej Terméktanács közösségi marketing alapjának finanszírozásából országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. A július végéig...
2024-ben kilenc országban, csaknem hetven magyar borászattal együttműködve népszerűsítette a Miniszterelnökség nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossága a magyar borokat, a legfontosabb nemzetközi eseményeken hazánk csaknem ötezer palack...
Az év vége, és ezzel együtt az új év eleje mindig kiváló alkalom arra, hogy megálljunk egy pillanatra, átgondoljuk az elmúlt évet, és terveinket a következő...
Január elsején élesedik az a széndioxid-határkiigazító mechanizmus, amely a műtrágya árakra is vonatkozik. Ezt ezen a héten pénteken jelenti be...
Az élelmiszeripar hitelállománya 3,9 százalékkal 749,2 milliárd forintra nőtt 2025 harmadik negyedévének végére. Az ágazat hitelállományában a kedvezményes hitelek aránya...
2025. december 16. napján kihirdetésre került az egyes törvényeknek az agrárminiszter feladatkörét érintő módosításáról szóló 2025. évi XCVII. törvény, mely...
Több mint 100 magyar gazda is részt vett az összeurópai gazdatüntetésen. Közel tízezer fős összeurópai gazdatüntetésre került sor Brüsszelben december...