A Tej Terméktanács közösségi marketing alapjának finanszírozásából országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. A július végéig...
2024-ben kilenc országban, csaknem hetven magyar borászattal együttműködve népszerűsítette a Miniszterelnökség nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossága a magyar borokat, a legfontosabb nemzetközi eseményeken hazánk csaknem ötezer palack...
Az év vége, és ezzel együtt az új év eleje mindig kiváló alkalom arra, hogy megálljunk egy pillanatra, átgondoljuk az elmúlt évet, és terveinket a következő...
Magyarország talajtani adottságai rendkívül változatosak, ezért az öntözésre adott reakcióik is nagy mértékben eltérőek lehetnek. A sikeres, fenntartható öntözéshez elengedhetetlen...
Az Aszályvédelmi Akcióterv minden egyes eleme megvalósult, és a fedezetéül szolgáló 4,7 milliárd forint költségvetési fedezete az érintett vízügyi igazgatóságok...
Az Amerikai Egyesült Államok agrárminisztériumának (USDA) adatai szerint az USA marhahústermelése 5,8 százalékkal csökkenhet 2025 negyedik negyedévében a 2024. október–decemberihez...
Tovább romlik a hazai afrikai sertéspestis (ASP) járványhelyzet: a Nébih laboratóriuma november 24-én megerősítette az ASP vírus jelenlétét egy elhullott...