A juhtartás a legfenntarthatóbb állattenyésztési ágazatok közé tartozik, a szektor stabilitását a jelentős mértékű export biztosítja, ugyanis a magyar juh- és bárányhús egyre ismertebb és keresettebb...
A helyben vett, helyi készítésű húsvéti ajándék nagy szolgálatot tehet a baranyai gazdaság szereplőinek. A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara négy éve indította el azt a #Heti1Helyi kampányát, amit most is...
A magyar üdítőital-piac egy ikonikus szereplővel bővül: a Traubisoda ismét elérhetővé válik a hazai fogyasztók számára. A 100 százalékban magyar tulajdonú Márka Üdítőgyártó Kft. 2025 elején megszerezte...
A kormányzat eddig is és a jövőben is támogatja az olyan kezdeményezéseket, mint a Coop Rally, mert ezek a rendezvények hozzájárulnak a magyar termékek piacra jutásához...
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN TÖBB VAN címmel futó kampánysorozatának márciusi állomása a METRO Nagykereskedelemmel közös promóciós együttműködés. Ennek részeként egy...
Bár a pezsgő egész évben elérhető a boltok polcain, a legtöbben az év végi ünnepek kapcsán teszik kosaraikba a habzó italkülönlegességet. A pezsgőkészítésnek hagyománya van hazánkban....
Az utóbbi időszak gazdasági fejleményei hatására a korábbiaknál is magasabb szintre futott fel a hazai fogyasztók árérzékenysége. Ez a trend egy ideig még biztosan megmarad. Ennek...