Az Európai Bizottság olyan kezdeményezéseket támogat, amelyek az EU mezőgazdasági termékeit népszerűsítik mind az Európai Unión belül, mind harmadik országokban, összhangban az EU promóciós politikájával. A...
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) idén júniusban indította el „Tények ízekre szedve” című szemléletformáló kampányát. A kezdeményezés célja, hogy nyitott és hiteles módon mutassa be az...
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények ízekre szedve” címmel. A kezdeményezés célja, hogy nyitott és hiteles módon mutassa be az állati eredetű...
A karácsonyi halkínálatot és a hazai haltermelés eredményeit mutatták be az Agrárminisztérium, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a...
A magyar dinnye kiváló minőségének, sokszínű felhasználási lehetőségének bemutatását célzó fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC). Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért...
Ha többet tudunk a talajról, jobb döntéseket hozhatunk arról, hogy mit tegyünk a talajjal és mit ne, annak érdekében, hogy eredményesebb legyen a gazdálkodás.
Egy hónapos kampányt hirdetett az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és az Országos Magyar Méhészeti Egyesület a mézfogyasztás, ezen belül is a napraforgóméz népszerűsítésére – jelentették be...
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA), az Európai Bizottság (EB) és partnereik az Európai Unió (EU) tagállamaiban elindítják a #PlantHealth4Life kampányt. A kampány célja, hogy a növényegészségügyre,...