Hírek

„Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat indít a Magyar Termék

Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akcióhoz bárki csatlakozhat, ezzel segítve a járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdését, a munkahelyek megőrzését.

A koronavírus-járvány nemcsak az egészségünket veszélyezteti, hanem sokunk munkáját, munkahelyét is. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ezért kampányt indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” címmel annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása – indokolta a kezdeményezést Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit társaság ügyvezetője – írja sajtóközleményében a Magyar Termék.

A Magyar Termék védjegyeket több mint 160 cég csaknem 4000 áruja és szolgáltatása használja, de most nemcsak az ő csatlakozásukra számítanak. – Jó lenne, ha ez a felhívás minél több emberhez, céghez, szervezethez eljutna, ezért mindenkit arra kérünk, hogyha egyetért a céljainkkal, akkor népszerűsítse a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalmat – mondta Benedek Eszter, aki szerint ebben a nehéz helyzetben is bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek, szervezetek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet, vagy megosztják a kezdeményezésről szóló posztot. Ehhez az amagyartermek.hu oldalon itt kapnak segítséget. A kezdeményezést népszerűsítő posztot pedig itt lehet elérni. A kampányt támogató videó itt található.

Benedek Eszter szerint az első visszajelzések nagyon kedvezőek, már eddig is sok cég, a teljesség igénye nélkül például a Detki Keksz Kft., a Gyulahús Kft., az Univer Product Zrt., a Törley Pezsgőpincészet Kft., a CBA és a Príma üzletek csatlakoztak az akcióhoz. Emellett egyre több magánszemély kapcsolódik be a mozgalomba, beállítva a profilképén a #veddahazait keretet.

A Magyar Termék jótékony célra is kiterjeszti mozgalmát! – emelte ki Benedek Eszter. Védjegyhasználóival együttműködve Hazai Pakk néven csomagokat állít össze. Ezeket a több mint ötezer embert képviselő Magyar Szervátültetettek Szövetségén keresztül juttatja el a rászorulókhoz.

Átérezzük ugyanis a transzplantáltak különösen nehéz helyzetét, hiszen mesterségesen legyengített immunrendszerrel kell átvészelniük a járványt. Az önkéntes karantén szabályainak szigorú betartása családtagjaikra is kötelezettséget ró, emiatt sok esetben nemcsak ők, hanem hozzátartozóik is elveszítették a munkájukat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. 100 darab „Hazai Pakk” csomaggal őket kívánja segíteni.

Bízom benne, hogy a “Vedd a hazait! Védd a hazait!” kezdeményezés széles körű és tartós összefogásra ad alkalmat, ezzel is segítve a járvány okozta gazdasági és társadalmi nehézségek leküzdését – mondta Benedek Eszter.

agrotrend.hu / Magyar Termék

Tovább olvasom

Támogatók

 
Kertészet kategóriatámogató
Délalföldi Kertészek Szövetkezete
Szakmai partner
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
ÖKO gazdálkodás kategóriatámogató
Debreceni Egyetem
Szakmai partner
Nyakas Farm
Főtámogató
Limagrain Hungária Kft.
Erdőgazdálkodás kategóriatámogató
MEGOSZ
Szervező
Agrotrend Csoport Zrt.
Vendéglátó partnerünk
La’ Róna Bisztró és Borbár
A különdíj támogatója
Erste Bank Hungary Zrt.
Fiatal Gazda kategóriatámogató
Lidea Hungary Kft.
Növényvédelem kategóriatámogató
Kwizda Agro Hungary Kft
Autós partner
WALLIS MOTOR PEST
Szántóföldi növénytermesztés kategóriatámogató
Agro Masters Hungary Kft.
A közönségdíj támogatója
Agrármarketing Centrum
Feldolgozó-élelmiszeripar kategóriatámogató
Master Good Kft.
Borászati partner
Koch Borászat Kft.
Állattenyésztés kategóriatámogató
Bonafarm Zrt.
Agrárinnováció kategóriatámogató
Greenman Kft
Partner
Magyar Növényvédelmi Szövetség
A Jövő Agrárszakembere kategóriatámogató
Mc’donalds
 
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés